Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISBN:0-582-29800-8
Autor:Kitzinger, Jenny
Naslov:A sociology of media power : key issues in audience reception research
Matična publikacija:Message received : Glasgow Media Group research 1993-1998 / edited by Greg Philo, str. 3-20
Impresum:New York : Longman, 1999
Napomena:Str. 20 : Bibliografske bilješke
Sažetak:Članak proučava važnost kulturalne prezentacije u razmatranju stavova, uvjerenja, iskustava i identiteta. Zabrinutost zbog posljedica utjecaja medija često se smatra zastarjelom i naivnom. Ispitivanja moći medija zamijenilo je slavljenje kreativnosti publike. Izazovi medijske prezentacije odgurnuti su u stranu zbog vjere u tekstualnu polisemiju i semiotičku demokraciju. Ipak, medijske prezentacije mogu biti, u određenim uvjetima, vrlo utjecajne. Članak daje pregled nekih zaključaka istraživanja o utjecaju medija Sveučilišta u Glasgowu.
Ključne riječi:mediji * utjecaj medija * moć medija * kultura * tekstualna polisemija * semiotička demokracija * publika * kreativnost
UDK:316.77+7.073
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9527

Upit: UncontrolledTerms_swish=(tekstualna polisemija )

login